Thursday, March 3, 2011

yaya bangga ada ibu....

ini ler rupa si pembuat contest tu.....
anak manje!!
mana2 anak mesti bangga ada ibu kan...
so that y la yaya masuk contest ni...
sebab yaya terlalu bangga dengan mak yaya...
mak dah lama besar kan kami 9 adik beradik hingga kami semua berjaya sampai sekarang...
mak merupakan insan di mana yg juga menanggung tugas sebagai seorang ayah...
selepas abah meninggal mak yang jaga yaya dan adik beradik yang lain...
susah senang, penat lelah mak berkerja mencari rezeki kat kami semua....
xkira mak penat ke,,,mak sakit ke mak tetap pi kerja...
mak takut anak2 dia xmakan...
xboleh bayang kan macam mana yaya nak hidup dekat dunia ni tanpa mak...
yaya bangga sangat ngan mak
yaya sayang sangat kat mak...
semoga allah panjangkan umur dan murah kan rezeki mak...
mummy i   u.....


kepada kawan2 yang nak luahkan perasaan untuk menunjukkan anda sayang ibu anda
sekali gus boleh masuk contest ni....
sila la join je....
sila ke page KSP-saya bangga ada ibu (klik disini)
tarikh tutup 18 march 2011 yer kawan2...cepat2 jgn terlambat...

special tagged to :

2 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

tq join.
tapi mana gambar KSP n mama KSP.
huhu
:D

SuTeRa said...

ala tertinggal...jap yaya buh yer...jgn mrh yer...hehehe