Wednesday, March 16, 2011

Ulat besar dalam mata!!!!


Percaya atau tidakseekor ulat yang besar boleh menduduki dalam mata manusia???
hahahaha..cuak x??
mata yang cantik tiba2 ada ulat....
macam nie cerita nya.....
Seorang lelaki Eropah mengalami sakit mata yang melampau. Mulanya dia menyangka sakit matanya itu hanyalah sakit mata biasa sahaja. Akan tetapi lama kelamaan, sakit matanya itu menjadi parah dan mulai membengkak. Dia kemudiannya bertemu dengan doktor untuk mendapatkan rawatan. Apa yang memeranjatkan adalah, rupanya kesakitan yang dialaminya itu adalah disebabkan oleh seekor ulat yang sangat besar telah mendiami di bawah kelopak matanya. Doktor telah berjaya mengeluarkan ulat tersebut dan kini mata lelaki  itu telah pulih. Kalaulah ulat itu tidak dikeluarkan, sudah tentu matanya akan menjadi buta dan apa yang ngeri, makin banyaklah ulat yang akan bersarang di situ.subahanaallah..seb baik dia cepat g jumpa doktor kan..


kepada kawan2 yang di sayangi jagalah mata anda sebaik nya k....

2 comments:

A'IM said...

pergh... tak sangup den kena macam tu...sedangkan masuk habuk pun dah sakit giler

SuTeRa said...

heheehehe...itu la kita kena la jaga kebersihan mata tu...tkt gak jadi mcm tu....tgk2 ada ulat...eeeiii...geli2...