Welcome

Monday, March 7, 2011

so tired being me!!!!


yes....
i'm very tired...
penat...penat dan penat....
kadang2 sampai pening pikir masalah aku ni...
orang xsedar apa yang merunsingkan hati aku...
setiap hari orang sekeliling aku just nampak aku happy jer...
xkisah pe pun, nampak aku sama jer riuh rendah...
sentiasa senang hati....
sedang kan dalam hati ni selalu memikir,,,tension jugak bila di pikir...
sebab xtau macam mana nak handle...
kadang2 xmampu nak hidup dalam kepura-puraan...
fizikal happy tp hati allah jela yang tahu...
kadang2 kalau meluahkan macam 
xsesuai plak..aku xtau nak ngadu kat sape n xtau macam mana nak ngadu...
macam xde isi jer...aku ni kalau masalah remeh temeh aku senang la nak ngadu kat sape2....
tapi kalau masalah yang so hard....macam xsampai hati lak nak citer kat orang...
dugaan yang allah kasi kat aku memang dah mendewasa kan aku...
memang dah membuat kan aku menjadi seorang yang tabah...
aku redha apa yang dah jadi...tapi setabah mana aku mampu mengharungi semua ni...
kadang-kadang berat jer kepala ni bila pikir balik...
yang aku mampu, biar je...jangan terlalu memikir masalah....
aku xsuka nak citer masalah tapi aku perlu meluahkan masalah aku kalau aku
nak ringan kan masalah aku nie....
sekurangnya, selepas aku luahkan hati aku tenang sikit...
tapi aku xmampu nak cerita...
ya allah....bantu lah hamba mu ini....
supaya tabah mengharungi dugaan mu........
aminnnn.....

No comments: