Wednesday, March 16, 2011

Episod telah bermula KE???

Hari nie,seperti yang dirancangkan telah terlaksana...
bermula pada hari nie termaktub lah segala kemungkinan akan berlaku...
kuat kah aku nak tempuhi...
setakat ini alhamdulillah mental dan fizikal masih boleh bertahan...
adakah bermula pada hari ni bermula episod ringan tanggungjawab..
atau akan bermula episod merunsingkan...
lain orang lain rasa...
lain rasa lain cara...
lain orang lain bahasa...
jadi jangan xdapat terima ye kekurangan semua itu...
aku cuba untuk melupakan apa yg dah lepas berlalu..
kepada kejadian hari tue xdapat nak dilupakan...
betul...
xlogik...wuuuaaarrgghhhh,pe dah jadi kepala pening aku ni.....
aku xdapat nak hilangkan perasaaan marah beberapa bulan yg lepas...
kenapa perasaan marah tu masih berbaki....
kenapa benda lapuk gitu xleh nak dilupuskan...adoi...
hutang lapuk pun masih boleh dilupuskan...
fail2 kerajaan pun bole dilupuskan.....tapi mungkin kali ini
aku umpama fail projek yang hanya 20taun usia fail tersebut baru boleh dilupuskan....
mungkin aku perlu bersabar...
tolong ya ALLAH, tolong jangan biarkan aku mempunyai perasaan dendam dihati ini..
betul kata orang kerana mulut badan binasa...
tapi aku xde la sampai badan sakit-sakit kan....
hahahahahahahaha...
aku rasa sekarang ni bermula la episod aku kena terima apa saja yang berlaku...
kepada yang rasa seperti aku,...
bersabar lah...sesungguhnya orang yang mengguna alatan seperti "kabel" untuk memberi cahaya kepada dirinya xkan diberi selamanya cahaya itu melainkan orang itu berusaha sendiri mencari cahaya 
yang cantik tersebut...
wahai hati bertenang lah.....
insyaaalllah..
xkan selama-lamanya

No comments: