Welcome

Tuesday, June 14, 2011

perkhidmatan-percuma-buat-widget-kawaii

aku nak..aku nak...
encik nabil tolong wat kat yaya satu yer...hehehehhe....
sape2 nak...moh ler..ni syarat byer...


Syarat-syarat : [ Mudah Ja ]

1. Anda perlu buat satu entry khas pasal widget tu dan linkkan ke blog ini

2. Add saya di facebook -> http://www.facebook.com/akunabel untuk memudahkan urusan

3. Lepas dah add/approve, tag saya dengan gambar-gambar yang anda nak jadikan widget [ gambar yang ditag akan diremove tagnya lepas saya save gambar anda ].

4. Gambar anda perlu la menutup aurat. ;)

5. Sediakan 3 Ayat. CTH: | HI, Selamat datang! | Follow saya | Terima Kasih. Tidak boleh melebihi 25 perkataan setiap satu ayat. :)

6. Dan saya akan terjah blog korang lepas siap! Mungkin bila masuk poli balik busy, so hari sabtu ahad la saya akan siapkan tempahan anda.

7. Jangan lupa jadi follower http://nnseyo.blogspot.com dan blog yang lagi satu (click di sini). Ngee~

8. Kalau setuju, sila tinggalkan komen dibawah Nama, link blog, link facebook [ sangat-sangat perlu, huhu ]. 

2 comments:

Nabel said...

Bole2, tpi awak dh add sy ke blum?
kne tag saya di gmbar2 yg awak nak dijadikn widget. CTH : gmbr awak.

Nanti saya remove tag bila saya save gambar awk. Dan Sediakn ayat awak sendri.. apa2 aje..

:)

YaYa said...

ok2..tq nabel.....
sy dah add awk..cuma x tagged gamba je lagi....