Welcome

Monday, June 27, 2011

meh tengok blog kita berat ka x????

hai semua..
hari nie aku nak ajar korang check blog korang ni ha....
agak2 die berat ke x...
kalau berat o xfaham2 lagi kew??
blog anda kena la diet....
ringan kan sikit kan...
#
 Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1selembutsuteranadya.blogspot.com/122.24 KB1.69 seconds0.01 seconds

haaa...ni berat blog aku...sangat berat kan...
sori la kawan2 aku xtau lak jadi berat mcm nie..nnt aku kasi diet sama itu blog k...
senang kalo orang bukak blog aku pun rasa ilang perasaan menyampah tu....
xyah tunggu lama2 kan2x.....korang nak check jugak ke berat blog korang overweight ke x??
kalo nak sila la ke WEBSITE SPEED TEST
kalau rasa2 berat blog korang tu berat sila lah diet kan blog tersebut yer....
selamat mencuba kawan....

#
 Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1selembutsuteranadya.blogspot.com/116.77 KB1.96 seconds0.02 seconds

pas diet kan sikit ade la turun sikit berat blog aku nie...esok2 aku cuba lagi k.....

No comments: