Monday, June 20, 2011

benci HARI BAPA!!!


aku benci, aku benci, aku xsuka, aku xsuka....
boleh ke tajuk atas tue???
pasti boleh kan, my opinion....
ye dah lama aku sangat benci setiap kali hari bapa....
petang semalam adik aku kata..."hari bapa???huh, xsuka....."
kakak aku pun kata " aku pun xsuka hari bapa,hari bapa wat anak2 aku sedih...."
aku just diam..pada hal aku sangat xsuka hari bapa....
sebab aku dah lama xsambut hari bapa....sebab aku xde abah....
abah meninggal dunia time aku 12 tahun,.....
pemergian abah sedikit sebanyak buat aku sangat2 rasa kehilangan...
walaupun pada dasarnya, orang tengok kau cool, kebenaran nya hurm....
pemergian abah buat aku rasa lain..dah xde orang nak marah2  aku..
dah xde orang rotan aku bila aku bising ngan adik aku,...
dah xde orang nak angkat aku tido atas tilam if aku tido atas lantai.....
dah xe orang ajar aku math n bahasa inggeris....
dah xde orang yang beli barang mahal2 kat aku....
ya allah, aku sangat merindui detik2 itu....
semoga roh abah di tempat kan bersama-sama orang mukmin....
sesiapa yang membaca entry nie...aku memohon sedekat kan....

al- fatihah...

buat abah ku yang telah lama pergi.....
kepada yang masih mempunyai bapa, hargai lah mereka...
kerna jika 1 hari mereka xde kat dunia ni, pasti kita rasa kehilangan sangat2.....
abah, i ♥ u,so much.....

6 comments:

saidatul husna said...

kan kak ya..bila dia owg da xda kita akan rasa rindu~!!crius kak ya..skang ni una slalu rindu nak sebut perkataan AYAH..da lama xsebut perkataan tu..rindu..

YaYa said...

xpela...
doa semoga depa di cucuri rahmat...
insyaallah...

NuRuL AsILaH said...

takziah sy ucapkn...jgn sedih2...ALLAH lebih sygkn ayah nadia..be strong ok..=)

YaYa said...

ok tq nurul asilah...

Miss Lady Iena Nazir said...

sabar ye sayang..Allah lebih sayangkan ayah..

(:

YaYa said...

tq kak eina....