Monday, June 20, 2011

mimpi lagi....apa nie...

hari tu mimpi ajnabi dok pegang tangan aku...
tapi dalam mimpi tue makhluk allah tu suami aku...
ok, fine aku terima,allah yg tentukan kita juz merancang jer...
malam tadi mimpi lagi..
mimpi suami aku suka tangkap gambar...
suka kamera....
wah2..makna apakah semua ini???
tapi aku xtau muka dia, allah xtunjuk rupa suami ku....
ya allah jika benar dia bakal suami ku..kau jauhkan lah aku dari memilih lelaki
yang salah....
oh kamera DSLR..aku x berjaya dapat ko..tapi aku mimpi..
suami aku lak aktif memegang ko....suami aku lak yang tangkap gambo aku....
kalo mimpi tu betul mesti aku dah ciluq DSLR tu dari suami aku..hahaha
hahahaha..dalam mimpi rasa hepi jer...
tapi semua nie kan hanya mainan mimpi...
jangan dok sonok sangat la aih...hahahhaa
kadang2 apa yang kita mimpi tu bukan betul pun,...
so y so serious??? dont be seriuos....
xyah pikir banyak sangat..hahahaha..
tapi nape sejak 2 menjak ni asyik mimpi dah kawen jer nie...
tanda jodoh nk sampai or jodoh lambat sampai???hahahahaha....


6 comments:

Siti said...

semoga cik yaya dpt milik DSLR as soon as posible

YaYa said...

harap2..aminnnn...
nak jugak2....hehehehe...

Sunah Sakura said...

siapakah dia~ jeng jeng jeng~

YaYa said...

heheheh4..xpe akan dtg..coming soon...hehehe

kayrul-shah said...

salam kenal...singgah kembali..hehehehe dah mimpi nie dah sampai seru nak kena kahwin nie...

YaYa said...

hahahaha...seru??hahaha..
betul kah???tapi yaya muda lagi..hehehehe...
nice to meet u kayrul-shah