Monday, June 13, 2011

cawangan AGROPOLITAN bungkus???

pagi tadi duduk di pantri bersama-sama cc n kakak office...
diorang tengah makan kek..yummy2...
aku lak tengok jer..yela hari nie aku puasa....hehehe..dah nak masuk ramadhan baru terhegeh-hegeh
pulun nak posa kan...
tiba-tiba cc cakap, xlama lagi cawangan agropolitan bungkus la...
apa bungkus??kadang kala...ada benar nyer...
cawangan agropolitan dulu kala 16 orang...ramai tu..
tapi malang nyer dari 16 orang 5 orang jer berjawatan tetap...
bila kontrak..faham2 jela kan...
nama pun kontrak bukan akan kekal selamanya...
so 5 orang dah tamaat kontrak....
tinggal 11 orang lagi...then, KPSU cawangan bertukar ke bahagian lain...
tinggal 10 orang...pastu en lazman lak naik pangkat..terus ke cawangan lain...
tinggal 9 orang...semakin hari semakin kurang....
kali nie En lokman lak kuar..tinggal la 8 orang....
hurm, 8 orang...6 daripada tu semua kontrak...
aku ngan en hadi jer yg berjawatan tetap...if kalau pihak atasan xnak 
sambung kontrak diorang alamat nyer..tinggal aku ngan en hadi jela....
kontrak diorang dah la sampai bulan 12/2011 nie jer....
dari satu bahagian yang ramai..tinggal 2 orang....cepat betul orang cawangan agropolitan
naik pangkat...murah rezeki diorang sume..aku???mcm mn pulak.....
kebanyakan yg keluar dari cawangan agro semua dapat naik pangkat n dapat jawatan tetap....
tp pasti nyer cawangan xkan bubar@bungkus...
yang pasti ahli nyer je yang dah x seronok mcm dullu...

No comments: