Friday, August 5, 2011

dalam seminggu jerk...alhamdulillah....



‎- 1.1kg :-)
23 minutes ago · Privacy: ·  · 
hai kawan2...
nampak x apa kat atas tu...hehehehe...
itu lah status saya di facebook hari nie....
ok dengan hepi nyer saya nak bagitau berat saya dah turun k...
dalam seminggu saya dah berjaya kurangkan berat saya..
eh,eh...
saya xde usaha apa2 pun.....mungkin berkat ramadhan,,,
cuma sejak masuk bulan ramadhan ni selera saya xmacam selalu..saya dah kurang makan banyak..
lalalalalala.....
bukan sengaja menyekat tapi itu ketentuan allah...
saya sangat bersyukur sangat...
mungkin kah berat saya akan turun lagi???doa2 macam tula...
tapi kalo x pun xpe..saya redha...
sebab sebelum ni selama 3 bulan berat saya naik sampai 1.7kg....
tapi kali ni dalam seminggu saya dapat kurangkan 1.1kg...hehehe
syukur sangat-sangat....
xcaye itu bukti status saya kat facebook pada 28 julai 2011....
selamat menjalani ibadah puasa semua umat islam...
mari kta berlumba-lumba mengejar pahala pada bulan ini dan seterusnya...insyaallah...



‎1.7kg :(
July 28 at 2:34pm · Privacy: ·  · 

3 comments:

Nurulhuda said...

follow kamu balik..
igt nk jd yg ke 100...tp xkene plak..hehehe

aleen aiden said...

waa..seminggu je turun sekilo da kan.mase xpose bley naik pulak.hi3

YaYa said...

hehehe..
tq all...tu la sedih jer..
tyme x bln pose degil laplak berat ni nak turun..