Monday, August 1, 2011

aku benggang dengan kau|entry jujur dari penulis|

entri ini di tulis pada 1st ramadhan....
masyaallah, niat dihati benar nyer xnak menyingkap apa2 perasaan disini...
tapi apa kan daya aku xbole nak selindung2...
sebab aku xmampu nak berterus-terang ketidak selesaan aku dengan dia.......
------------------------------------------------------------------------------
kenapa aku ni pun aku xfaham la....
aku bukan benci...
tap iaku sakit hati dengan dia yang menipu aku...
u say a little bit....but, more than that....
hurrrmmm....nyesal aku percaya kat ko la.....
-------------------------------------------------------------------------------

Aku marah bukan sebab saja-saja...
tapi aku marah bersebab...
bukan aku xpenah tanya ko...
aku siap tanya lagi ko ni merokok ke x.....
and ko sendiri jawab ye tapi kadang2...dan purata nya sedikit....
kau cakap ngan aku ko akan merokok kalo ko terlalu tension....
tapi pada situasi itu..ko bersuka ria ada la.....
tapi apa kau dah buat dengan kepercayaan aku kat kau....
kau megah memegang sebatang rokok dah kotak2 rokok di depan ko....
kadang kala aku terpikir kenapa aku mesti tengok gambar ko tu..kenapa aku tengok wall ko kat FB...
sampai sekarang aku masih berperasaan bengang ngan ko tau x...
aku dah cuba lupakan tapi xberdaya...
sampai kan apabila kau antar mesej....
aku berfikir banyak kali untuk reply mesej kau tu....ya allah aku sangat-sangat kecewa dengan kau...terlalu kecewa...
andai kau baca entry ni,sedarlah aku dengan sejujurnya benggang dengan ko...
andai tidak...biar aku simpan benggang aku nie....dan perasaan terkilan aku ni aku simpan selama nya...
setiap hari setiap masa aku terbayang gambar kau tu...
setiap hari n setiap masa aku rasa terkilan...
------------------------------------------------------------------------------------
kenapa aku xsuka perokok??
sebab ROKOK membunuh..ROKOK penyebab orang yang aku paling sayang tinggal kan aku...
ROKOK buat aku sedih bila aku kenangkan balik kisah lalu....
aku xnak tengok orang yang aku sayang, orang yang aku suka, orang yang aku rapat terseksa...
sebab aku dah penah tengok bagaimana orang yang aku sangat sayang menderita...
bagaimana hati nyer pecah...bagaimana keuzuran dia...
tapi andai kau xkisah semua tu..aku xkisah...
sebab aku pun bole xkisah dengan kau....
selepas kejadian 8 tahun lalu..aku dah mula bertekad...
aku xnak jatuh cinta..aku xnak suka, aku xnak sayang dan aku xnak terlalu rapat dengan perokok yang tegar..
aku bukan berlagak tapi ini lah hakikat nya...
ingat, asap rokok juga membunuh.....

3 comments:

Anonymous said...

: say no to smoking =)

YaYa said...

:-)
hope semua orang cnk merokok......
jgn bahaya kan nyawa org sekeliling...

YaYa said...
This comment has been removed by the author.