Friday, May 25, 2012

KINI 22 TAHUN...


20 mei 2012
genaplah usia aku 22 tahun....
bersyukur kepada allah kerna masih memberi aku peluang tinggal di bumi nya yang indah ini...
banyak dosa sedar  atau x sedar yang di lakukan...
ya allah, ampunkan dosa hambamu selama 22 tahun ni....

banyak yang terluka dengan aku..
berharap agar banyak jugak yang bahagia di samping aku yang serba naif nie...
aku xpunya apa2 yang boleh memberi kesenangan semua...
tapi aku akan lakukan apa sahaja yang aku mampu berikan

terima kasih atas senyuman2 kalian 
sepanjang perkenalan kita selama aku hidup kat dunia ini...
sangat bersyukur dengan nikmat allah...
terima kasih ya allah telah aturkan kehidupan aku 
dari pertama kali aku membuka mata melihat dunia hingga sekarang aku telah mencecah umur 22 tahun
nikmat MU yang tak terhingga sangat mewarnai dunia hidupku....
syukran ya zilan...

terima kasih jugak mak sebab 
bersabar menjaga aku...
kalo mak x jaga aku mesti aku x jadi mcm ni
mesti aku x membesar dengan sihat nya sehinga kini...
terima kasih mak sebab banyak pengorbanan yang mak lakukan...
terima kasih sebab mak sanggup berusaha mencari penawar ubat
untuk anak yang sentiasa sakit dari kecil hingga kini...
mungkin penyakit x kan sembuh..tapi kasih sayang mak yang mak tunjukkan
telah buat anak mak ni happy...
andai allah tarik nyawa anak mu ini...
ini adalah satu ketentuan dan hukum alam....
kita dah berusaha tapi kita xtau perancangan allah kenapa allah x sembuh kan penyakit ni...

terima kasih juga untuk semua yang ambil berat untuk diri yang kerdil ni...
terima kasih kerna bersabar dengan perangai budak ini..
budak ini berjanji akan lebih jadi matang...
akan lebih mementingkan sesuatu benda yang terbaik...insyaallah...


HAPP BIRTHDAY NANAD

1 comment:

Hidayah Maznan said...

Happy belated birthday nad..sweet 22..May Allah bless u always and the years continue to be good to you :)