Welcome

Monday, May 7, 2012

hang out lagi....

selamat pagi 
selamat berhari isnin
hari ni jari sangat rajin nak menaip satu persatu cerita
sabtu baru-baru nie (5 Mei 2012)
aku hang out dengan kawan-kawan sekolah menengah
kawan2 yang sama2 berjuang, bergaduh dan bergelak tawa selama 5 tahun...

Wahida, Munirah, Nadia
masalah pelajaran, personal semua diorang tau...
macam2 cerita yang kami dah cipta
sekarang masing2 dah besar...dulu semua kecik-kecik lagi....

Wahida ngan Mun
mun n wahida
kalo x macam ni tah bila la kita dapat jumpa kan
korang busy ngan study korang
aku lak busy ngan keje n study aku
hari kejadian ni pun aku dapat jumpa coz aku terlupa hari tu aku ade kelas
kalo aku ingat ade kelas hari sabtu dah pasti aku xdapat jumpa kawan2 aku ni

aku ngan mun
jauh mun datang sini..dari terengganu tu.....
MUN
macam-macam cerita antara kita....
kita membesar bersama-sama
bawak handphone g asrama...hehehehe
aku pinjam handphone nak call cinta monyet aku kat gopeng dulu..hehehe
tima kasih mun...heeheheeeee....
dulu kita rapat sangat kan..hehehe
sampai kadang-kadang aku lagi sanggup lepak kat bilik mun,atas katil mun pada bilik sendiri
mun sekarang amik degree kat UNISZA....
jauh nyer mun....n mun jugak yang akan konvo dulu diantara aku ngan wahida....
maksudnya mun kawen dulu =)

cane tah leyh pakai baju n tudung lebih kurang sama tah....
WAHIDA
hahahaha..malas nak ingat cerita lama...
wahida ni kawan aku dari form 1.....kawan 1 bilik...
kawan semeja ni....hahahaha
study sama2...makan sama2...
itulah realiti hidup sebenar kami masa sekolah dulu...
semua yang terjadi dah mematangkan kami berdua.....
banyak2 kawan ngan wahida la yang aku paling selalu jumpa pas SPM....
banyak cerita,suka duka aku cerita kat wahida...kadang2 wahida g dating pun aku ikut jugak..hehehe
kacau daun aku ni....
tambahan lak sekarang wahida amik degree kat UPM....so selalu la jumpa wahida....
n aku ngan wahida akan konvo sama2 nanti..hehehehe
kaler baju ngan tudung kami sama dan hampir sama kan???
kami x berjanji..ni di luar jangkaan....
terkejut aku tgk dia dreesing masa g amik dia kat UPM hari tu....
sambil senyum kambing sorang2..hehehehe


with wahida n mun at masjid besi, putrajaya....
pape pun kawan-kawan
aku memang rindu kat korang semua nanti kita jumpa lagi k....
kalo ikut dari gambar ni nampak nyer
aku yang paling tembam... bila korang lak nak tembam ni....
nanti ada masa kita jumpa lagi k....
kalo konvo ajak la aku....nanti aku belikan bunga..kalo xde duit aku kutip bunga tepi jalan..hehehehe
sayang korang....

3 comments:

Wadah Impian said...

tembam2 pon comey... bak kata Fatin ler...

hanna said...

nommmey2 =p

yaya said...

kak jilah : atin sangat pandai mengampu kakak nanad die..hhehehe..setiap masa jmp kakak nanad die akan kata.."kakak nanad ni comeyl la..hehehe"...bangga sebentar..atin..atin...

hanna: tqvm dear =)