Monday, January 9, 2012

monolog dalaman nampaknya....


kan seronok andai ada robot yang boleh dengar segala macam ragam kita...
bila kita sedih...gembira....robot tersebut akan menjadi pendengar yang baik....
sekurang nya robot x talam 2 muka....
robot x permainkan perasaan kita...robot lebih berterus terang xde selindung-selindung...
tapi manusia memang sebaliknya....
manusia selalu suka kritik orang...manusia sering tidak jujur...
kadang-kadang aku rasa bertambah tertanya-tanya...
jujur kah kata2 manusia ni kat aku....ke sekadar pemanis jer???
hurm...aku just cuba untuk mempercayai....harap2 xde dusta lagi....
susah idup jauh2.....untuk mempercayai sesuatu sangat sukar....
haddooiii..nak p ngadu kat sapa lagi nie...
mengadu kat blog jela......wlaupun xde respon..asal kan try untuk melepaskan beban sikit2...
hai manusia yg terlibat....tolong lah jangan buat aku bertambah ragu-ragu...
tolong lah tunjuk segala kejujuran anda....

3 comments:

Anonymous said...

: masalah cinta lagi yer? belajar dari pengalaman lepas dan mengadu pada Allah Yang Maha Mengetahui..mungkin ada pentunjukNya.. =)

Jilah said...

robot takder perasaan...

YaYa said...

mungkin kena ikut hukum ekonomi....
terpaksa lepaskan n pilih salah 1...
sekarang kena pikir...
1 - terus dengan perasaan mcm ni...

2 - teruskan niat untuk belajar...
selangkah untuk tercapai cita2yg
tengah cuba untuk terus tabah dan
lupakan pkara remeh..