Thursday, December 29, 2011

Angan-angan dulu.....

saya menyimpan angan-angan nak ke suatu tempat...
angan-angan yang pasti sangat sukar diempuhi....
terutama nya bagi aku yang bergaji kecil....
lama ambil keputusan nak publish angan-angan ni....
terfikir jugak pasti orang akan tertawa kan aku....
setakat gaji pun cukup2 untuk kehidupan seharian...ini kan pula ke sana...
aku nak sangat g ke paris....kota paris...itu angan-angan aku sejak aku kecik lagi...
tapi dalam keadaan aku sekarang...cukup lah aku sekadar mampu jejak kaki ke makkah...
menunai kan haji....itu pun masih perlukan simpanan lagi....

tapi dulu aku penah cakap kat seseorang aku tingin sangat nk ke Paris....
die penah cakap nanti kita p....tapi xtau la bila kan....
dia sekadar menyedapkan hati aku..di samping dia nak aku tersenyum dengan kata-kata dia...
walaupun aku tau nk ke sana amat sukar..sekurang nya dia mampu buat aku hepi....
paris....bile la leyh p ni.....

No comments: