Tuesday, December 6, 2011

Kelalaian kafe yg x bertanggung jawab...

Hari ni nak share 1 kejadian yang mengotorkan serta menjijik kan yang
dah berlaku kat sebuah kafe di sebuah kementerian....
aku xtahu sangat pasal cerita nie....tapi dari emel dan khabar soksek2 orang sekeliling...
perkara ni berat..mana tidak nyer..kebersihan dalam makanan kita....
kalo makanan kita x bersih..boleh mengundangkan penyakit...
lagi pun dalam islam pun menitik berat kan bab2 kebersihan nie....
berharap pihak sewajar nya ambil tindakan apa yang dah jadi....
takut lebih ramai yang terkena dengan isu "air teh ulat ni"
persoalan nya di sini......macam mana ulat tu bole ada kat air tu???
pasti air lebihan semalam or 2 hari lepas pe yang di jual balik.....
(andaian aku la)
tapi benda ni xsewajar nya jadi macam nie....
harap kementerian tersebut ambil tindakan sebaik mungkin....
ini bukan saja imej kafe tersebut, tapi pasti nya imej kementerian tersebut juga akan terjejas....
so,pada semua orang..berhati-hati sebelum minum or makan.....
takut ada ulat lak nanti....
mintak dijauhkan aku terkena ulat-ulat nie.....
x caye??? aku ade bukti.....





ulat kecik-kecik kadang2 buat kita x perasan itu ulat....
hati-hati yer kawan-kawan...

No comments: