Welcome

Friday, January 20, 2012

Malam Gemilang KKLW

salam jumaat...
hari ni nak update pasal MALAM GEMILANG KKLW 2011...
majlis ni berlangsung pada 18 Januari 2012.....hari rabu yang lepas...
majlis ni berlangsung di Palace of  the Golden Horses …..
cantiik tempat tu.......dengan bertemakan smart casual black n white.....
cik yaya yang x pandai nak bergaya ni memang mati kutu la nak pakai pe...
tambahan lak dah lama keja ngan KKLW, ini la kali pertama gi dinner KKLW  k...
dah banyak kali orang ajak g..taun ni jer tah kenapa bila di paksa...aku nak pulak pergi....
mungkin allah dah tentukan semua nya....dalam rela paksa pun aku masih leyh enjoy ke sana...
tapi hepi jugak...orang yang aku dah lama x jumpa pun dapat jumpe gak...hurm....
pape pun enjoy ngan photo2 gedik nie eh....
Layannnnnnnnnnnnnn............
nie masa baru sampai ok....sy terlambat..sebab segan n lama bersiap...
ini la TWrians....secara jujurnyer semua bujang lagi eh....
sape2 berkenan bole la pilih nk yang mana 1....
pape pun diorang + aku sangat sempoi....

ok,aku yang paling muda kat situ yer....
tapi yang paling cantik adalah mereka.....
sayang kakak2 TW...

ini tuan punya blog...
saya memg suka bergambar....
sebab tu aku nk cari suami yang suka tangkap gambar....hehehehe...

ni la ragam kitorang....
menteri tengah bagi ucapan, kitorang lak....
hurm,bukan dengar..tapi tangkap gambar...

menu malam tersebut...

hehehehehe...
kami mengunakan kamera dengan sebaik nyer...
tangkap gambar sehabis banyak...

walaupun aku berperangai mcm budak2....
tapi mamat ni pun sama gak....
dia kata aku dak tadika....so aku nk kata dia lak dak taska...

enjoy jer malam tu....
sekadar memenuhi jemputan..hehehee...

dengan boss zazali...
ex bos...aku dah anggap dia mcm bapak aku..
die baik sangat...yang membuat aku tertarik bila dia nasihat aku
sebijik mcm arwah abah nasihat aku....

kembar nama aku....
kak nurul nadia..hehehehe..
nama je kakak tapi aku lagi besar pada dia..hehehehe



ni sape eh....
ni artis jawe.....
incik tion yang gemuk....
seb bek tinggi...huhuhuhuhu
nape la aku ni rendah sangat....harap2 cepat tinggi...nak tinggi lagi pada incik tion..

so tamat lah sudah cerita malam gemilang KKLW 2011...pape pun aku enjoy...thanx semua..
thanx coz baca blog ini.....

No comments: