Welcome

Tuesday, January 17, 2012

Entry bergambar.....

hari ni mood nak tulis tentang gambar-gambar saja...
sebab setiap gambar ada cerita nyer.....
hehehe....
kalo ade sape2 yang nk baca sila kan...sape2 xnak baca pun xpe....
hehehehe...
sape2 yg baca ni...selamat membaca yer...

gambar di atas masa saya hang out bersama-sama dengan anak2 saya a.k.a
anak buah saya...tengok banyak kan makanan kat atas meja tu...
tapi budak2 tu juz makan aiskrim (tu pun x abiz)
kentang ( x abiz jugak)
burger  ( seb bek abiz...tu pun makan dlm kereta)
so kalo x abiz tu paham2 jela kan sape yg abiz kan..aku la..hehehe
kesimpulan nyer....lepak2 ngan budak kecik lagi best kot pada ngan orang tua..hehehe

gambar ni pulak masa g kenduri akad nikah anak mak lang sebelah rumah
(dari kiri : my aisyi, aku dan my kak mona)
kami memg suka tangkap gambar....
walaupun gambar tu kelihatan sangat hodoh....
dalam gambar ni semua nk kelihatan nampak kecik...
sebab tu gambar jadi mcm ni...hahaha

ni gambar dengan my mummy...
kenapa mak berbaju kurung??kenapa..kenapa dan kenapa....
kerana ni coz sebelum kami ke sini, kami g kenduri..
lepas g kenduri kami g merewang ke tempat lain...
aku dah tau keadaan sebegiini akan berlaku...so aku bawak baju spare...
so xla ke pantai pun berbaju kurung kan....
(xde niat nk kutuk mak,sebab aku tau maka aku pun bawak baju spare..
.cuma time ni dia x tukar baju jer lagi)
kami sampai umah kul 3:00 pagi..hahaha...
(bersama kak mona, abg chik,kak ngah....dan yg terlibat)

stokin baru saya...
tiap2 malam aku tido aku akan pakai stokin ni..
time aku beli stokin ni nampak cute sangat-sangat k...
(sedia maklum aku memg suka pakai benda2 yg cute jer..hehehehe)
1st time pakai stokin ni aku bangun lambat k...huhuhuhu

ini sarah...
Batrisya Maisarah....
ni time balik kampong ke perak...
mati-mati xnak naik kereta papa dia...hahaha..takut xdapat balik kampong..hhehehehe...
so kami naik kete kakak aku yg sama2 join konvoi balik kampong ni..
nak wat cane sarah xnak naik keta abg chik....hahahaha
potpet..potpet....
xdiam dia...aku yg ngantuk pun jadi x ngantuk....
1st time 4 jam perjalanan balik ke kampong aku x tido coz layan mek ni....
tapi yg best ayat sebelum dia tido...
dia cakap kat aku...
"mak ndak, sarah tido,nanti bukak2 mate sampai umah opah deh"
hehehe..
clever n cute gurlz....hehehehe

No comments: