Welcome

Thursday, November 17, 2011

Konvo my lil gurlz....

selamat berhari khamis...
akhir nya perasaan nak menulis blog tercapai jugak semenjak ada kerja
nak kata busy tu x la...tapi kerja sentiasa ada dan bertimbun-timbun....
hari ni tengok blog2 semua update pasal konvo....ok aku pun nak update pasal konvo anak aku....
konvo tu masa 14 November 2011 bersamaan hari isnin...
dan kebetulan lak hari tu aku cuti..saje2 cuti...xsangka lak ade konvo....
xsia-sia aku balik kampung time tu..hehehehe,,...
meh layan anak aku nyer gambo konvo...
Nur Fatihah Farhana bt Mohd Afzanezal....

muka masam jer....padahal dia xdak mood kena snap gambaq dlm paksaan...

kecik sungguh ini budak....

semua comei-comei belaka

baling topi tu......hehehhe..

last2 senyum jugak..tapi siap bersyarat "jgn bagi mama tgk gambaq kakak"...hehehe
sesungguh nyer mula2 masam jer muka dia..pas balik dok dalam kereta....
sonok sakan dia...siap pesan lagi kat aku....
"Yaya taun depan konvo kakak yaya mai tau"
dia seronok la tue...hehehehe....
walaupun bukan anak kandung aku..tapi dia tetap anak buah aku....
darah daging aku..hehehe....
tahniah kakak..taun depan kakak konvo Pra Sekolah lagi sekali...hehehehe.....
jangan malas-malas pi sekolah....

No comments: