Wednesday, February 9, 2011

Movie 3D....



tersebut lah kisah...
tanggal 5 februari 2011,bertempat di TS...
(bukan times square yer...tapi TAIPING SENTRAL)
yaya g tengok wayang.....
sape2 xtau g kecuali adik yaya...dia nak g ok la tu....hehehehe...
citer ni best giler wa cakap lu....best jer x gila pun...hehehehe....
mungkin yang best tgk cter ni sebab dapat tukang teman tgk wayang yang best kot....
banyak pancaroba tau nak ke sana...
mula2 nak g...jap xjadi....
jap balik,jap xjadi balik.....
pastu ada org xjadi balik melaka....so jadi la ke sana....
al-kisah nyer xnak tengok citer 3D coz xde subtitle....
(xpaham bhs omputeh..hehehe)
masa tgk kat screen...mula2 nampak movie YOGI BEAR...3D...
cuba xnak tgk citer tu coz 3D...kwang2x....kwang....
n last ambik la cter nie...
ingat kan xde 3D...bayar2 terkejut jgk nape mahal...upe nyer 3D....
tapi xpe...i like citer ni....
citer ni penuh aksi....
nak tau g la tgk k....best..tambah2 tang die ubah suai kereta....
ok,
pengalaman pakai 3D glasses...hahahah...perit....sebab idung kite x tinggi mcm org tu....
adik yaya idung die mcm org arab so far selesa la kan....
(Belagak betul die..hehehhe)
"cik ai nampak macam mak datin" kata si suara....
kita ni lak jap2 kena pegang galsses sebab sakit idung ni haaaaa.....
pape pun yaya jer yg x selesa pakai glasses tue...huhuhuhu
pape pun 5 bintang untuk filem ni & sesape yg minat cter aksi g la tengok.....
hehehehehe....
tq to sape2 yg menjaya kan tengok wayang kali ni....
n kepada para driver yaya yang bawak yaya g TS.....
tq very much...
(tu pun kalo diorang bc la)
pape pun best tengok citer :
THE GREEN HORNET.....



No comments: