Wednesday, April 25, 2012

sedih (T_T)

malam ni sedih sangat...
xtau nak cakap apa....
sedih dengan orang yang xpenah nak jujur dan berterus terang ngan kita...
ya allah...kakma dah pesan kat aku macam-macam....
kakma dah ingat kan aku selalu pasal rapatlah dengan org yang betul2 serasi ngan kita,
kenapa aku macam ni..kenapa hati aku ni...
sebelum ni aku jujur dengan dia..nape dia xpenah nak rasa jujur dan citer kat aku pape yang dia buat kat sana...
aku dah cakap benda kalau kita x bagitau mesti lama2 bila org yang rapat ngan kita tau...
lagi buat orang tu rasa sedih....
berapa lama lagi aku kena bersabar????berapa lama lagi aku harus makan hati macam ni...
aku dah fed up..aku dah give up...
sabar aku dah tercabar....
aku sedih sangat-sangat ni...
sakit jugak bila dpt tau xde kejujuran dalam hati seseorang....
dan sekarang aku dah rasa....sedih sangat2....
terima kasih buat sema ni kat aku..
terima kasih dah 7 bulan selama ni buat semua ni kat aku....
dan sentiasa buat aku terasa hati dan bersabar...
maaf aku x mampu bersabar lagi....aku dah pasrah...aku dah kecewa...
mungkin aku bukan yang terbaik untuk semua ni...




*JaNgAn TaNyA aKu SiApA OrG tU.....SaPe2 Yg BaCa jAnGan TaNYA Aku YeR...*

1 comment:

Roz said...

bersabar jela..masih byk rintangan dan kesusahan yang bakal terjadi..hanya sabar mampu mengatasi segalanya....