Thursday, April 12, 2012

udang je pun....


title hari ni adalah udang....
kenapa mesti udang.....kerana....
aiyaaaa..eden kena gelak ngan kawan eden semalam....
semalam kawe g makan char koy teaw ngan kawan kawe.....
nak di jadikan cerita....nak habaq hang...
mai la char koy teaw tersebut....hehehehee
perkara yang aku paling xnak berlaku jugak....
sebab makanan tersebut ada udang....udang yang besar.....
aku bukan x makan udang....
tapi aku x pandai nak kupas kulit udang guna garfu n sudu.....
lebih rela makan guna tangan,,,,,
malu yang teramat sangat 
sebab keliling pinggan aku jadi caca marba..hehehehee...
nak di jadi kan cerita...aku dengan penuh perasaan n penuh rasa bersungguh-sungguh
kupas si kulit udang tersebut....
memg aku berjaya tapi isi udang tu dah lunyai...
nenek xde gigi nak makan pun x perlu risau coz isi udang tersebut seperti di kisar....
hehehehe...
pape pun malu makan udang ni aku akan ingat sampai bila-bila...
nanti kalo makan lagi kat kedai tersebut kena request xnak ada udang...
kalo die letak gak udang....
aku suh org yang g makan ngan aku tu tolong kupas kan...
kalo xde yg nak kupas jugak....
aku makan je sekali ngan kulit-kulit...hehehehehe



6 comments:

Roz said...

kesian cik yaya..camner nk mkn udang kat hotel ni??

nak akak ajar awk camner nak kupas udang tak?hihihi...

YaYa said...

hehehehehe...
bawak saya makan kat gerai tepi jalan sudah la....
hotel nnt mau terbang udang tu g pinggan org lain..hehehee

Jilah said...

guna jer la tangan

YaYa said...

hahahaha...
kang org tgk pelik..kate xde adap..huhuhu

aku HaniAsyira said...

kalau aku gasak je kupas guna tangan.. senang.. kih2

Roz said...

senang je kupas udang dgn sudu dan garpu dik..hihihi..cuba praktis kat umah..lama2 nnt pandai laa...