Sunday, July 3, 2011

Sup Sayur versi CIK NADDDZZZZZ...

Hai kawan-kawan semua yang tiba2 nak tngok blog aku nie.....
hari nie aku nak share masakan aku nie ha...
bukan nak kasi resepi pun...xlayak kot kasi resepi...
hehehehehe
masak pun aku nie xpandai...hehehehe
ini adalah sup sayur versi aku la kan....
aku cadang nak wat sup sayur mula2 ingat nak kasi kakak aku makan...
orang sakit kan kena makan sup..hehehehe...
tapi die xsempat makan coz die balik kampong...
tapi xpe gak aku bukan masak sedap sangat pun...so aku masak la jugak kan...
bagi memuaskan hati yang meluak-luak nak masak..
aku memang malas masak k...kalo dtg kerajinan tu memang nikmat la...
tapi bila time malas...hurmmmm...
jangan la paksa.....
aku masak ni cincai2 jer....
so hari tue makan sup sayur la aku sampai kembong perut..hehehheeeee....
pape pun thank la yer baca en3 cheq kali nie....
tq all 
&
♥ u.
sila kasi aku semangat lagi untuk rajin memasak.....

2 comments:

Jilah said...

huhuhu... nampak cantik dan menarik ... berwarna warni.. dan juga berkhasiat... masa akak baya2 awak dulu langsung tak tau masak...

YaYa said...

hahahaha...
kak sy pandai masak sikit2 ni coz...hidup sy dikelilingi isteri2 orang yg rajin masak..setiap kali sembang je mesti nk try resepi baru..sy pun jadi ingin mencuba..hehehe