Friday, July 1, 2011

Hey "KAU"


en3 ini ditulis untuk manusia di beri nama "KAU"
.
.
.
.
.
kepada KAU...
kau tau x aku geram sangat2 kat kau...
boleh pulak kau tinggal aku macam tu tanpa bagi hint pape...
apa salahnyer kau kata bye ke...nnt sembang lain ke....ade keje sikit ke...
ni x kau wat derk je kat aku yer....
aku benggang la kat kau ni....
kalau x suka kat aku cakap jela....
ok dah memandangkan ko pun xbape nak layan aku...
jadi dari hari nie Aku xkan melangkah dulu mencari kau...
biar kau je cari aku....
aku ni bila orang xmau layan kau je ko baru kau cari aku....
tq very much.....
benggang nyer.....

No comments: