Welcome

Friday, June 11, 2010

masih kah boleh diperbaiki????

11 Jun 2010...
hari aku mengantuk maa...
aku xngantuk mlm tadi....
so aku gna laptop kakma ngan ber facebook n berchatting...
padahal bkn pe sangat pun....
then..jam pukul 1.00 pagi...still xngantuk...
aku gi la baca buku dalam bilik...
dalam kiraan ku,
tidak kurang lebih
jam 3.30pagi baru aku tidor...
aku memang mcm tu....
kalo aku tido lambat tu,kebanyakan nyer coz aku membaca....
bukan nak tunjuk rajin,
dah aku suka kan....
bangun kul 6.15pagi....
mandi dan mlakukan rutin harian ku setiap weekdays la kan...
hehehehe...
tapi pagi ni aku sangat lah tidak bermaya....
keadaan kesihatan ku pun xbape baik...
aku xtau pe penyakit aku ni...
aku sangat risau memikirkan...
di office ku memang sejuk...
sangat sesuai ngan mood aku yang ngantuk dan tidak bermaya...
banyak aku pikir sekarang ni,...
masalah sekeliling amat merimaskan aku....
hormon aku pun da byk yg berubah....
aku xsuka egois ngan perangai aku yg 2 alam ni...
kenapa aku jadi mcm ni yer...
sangat edih aku lihat diriku yg xbermaya ni...
xde wawasan langsung...
xde rupa chekgu wawasan langsung....
(aku memg suka anggap diri aku guru,wlaupun aku bkn guru)
aku down sangat2 sekarang...
aku xtau nak luahkan perasaan kat sape2,...
i need someone to hearing my problem....
something lagi yang aku kongsi....
aku rasa aku da mula gemuk..
tapi berat aku still sama..tapi fizikal aku nampak berisi
sumpah aku kena "diet"
serious memang patut "diet"
kalo x,xde harapan nak kurus.
Ya ALLAH, aku amat tertekan....
bantulah aku....
ampunilah dosa ku....
berkatilah hidupku....
luaskan lah rezeki ku.......
AMEEN...

No comments: