Welcome

Tuesday, June 8, 2010

aku penah admire sameone?????

admire????
sape ade admire??? mesti sesetengah orang msti mempunyai admire kan..
pada hari yang hening ni aku nak berkongsi bersama-sama,,,
tentannggg.....
-AdMiRe-
nak lebih sonok i admire for someone la ye....
mase aku sekolah dulu aku ade admire kat sorang mamat ni tau....
hahahha...
sangat la gedikz diriku ini...
hahahahahah (@_@)
aku mula minat die sejak aku form 2 lagi...
kitorang 1 kelaz,tau....
nak di jadi kan cter,aku minat dia n mampu menyimpan rahsia itu tau
6 taun aku simpan secret ni tanpa sorang pun tau....
hehehehe...
kawan2 aku pun xtau...
aku malu nak bagitau n nak citer,
takut diorang kutuk aku...
lain la kalo mak aku ade terbaca pape hasil tulisan aku kat umah
pasal bnde ni....
aku minat cara dia, sifat dia, rupa pun bole tahan...
tapi aku minat die bkn sebab rupa tau....
die memang baik...
xdisangkal lagi la....
aku mesti jelez kalo ade yg minat die or ade affair ngan die....
tersangat jelez.,,,,
itu yg menyebabkan aku kate aku ni sangat lah gedik.....
aku still sampai sekarang masih meminati die....
die pun aku tau tgh hepi ngan idup die...
aku berdoa agar dia bjaye n dapat menamatkan degree die....
aku harap dpt jmp die lagi....
hope ade la jodoh jumpa dia lagi...hehehe....
eh,eh,eh????
ade yg nak tau sape gerangan budak tu????
nama pe????
umor??? ( tentu2 la sama umo ngan aku,nama pun 1 kelas masa form 2)
yang setakat aku tau sekarang die still single...
hahahahhahaha (@_@)
nape la aku hepi sangat ni ha?????
sori kwn2 xdpt nak bgtau sape dia, coz i'm very shy la.....hahahaha....
itu je citer hari ni....
dan 1 more thing,
kalo die or aku da kawen nnt bru la aku stop minat kat die...hehehehe....
(kalo allah kasi kitorang jodoh hidup bsama tu lain la kan.)
pade sape2 rase aku adalah peminat nyer itu,
tahniah la yerk...hehehehe.....
2004 ( my sweet memory)
uweak :p

No comments: