Welcome

Monday, June 28, 2010

Go Home.....

On 25 June 2010....
aku balik kampung di perak...
negeri tempat lahir ku....
sepanjang perjalanan pulang,
memang menyeronokkan,ditambah plak dengan kegembiraan berjumpa dengan my mum la..
actually kitorang (aku, uda & abg sukor)
telah merahsiakan something kat our mum tau...
kitorang kate nak balik naek bas....
konon2 nyer..............

abg sukor naik bas dari melaka ke perak n meminta my sis (kak mona) amik di stesen bas di kamunting..hehehehe...

aku pula naek bas dari bukit jalil n turun juga di tempat yg sama...konon2 nyer kitorang akan sampai pada masa yang sama n kak mona harus mengambil kitorang, memandangkan kitorang sampai awal...

uda plak, memang still naek bas,cuma dia balik lambat coz bos xkasi balik awal....so uda maybe sampai ke kamunting malam..dalam pukul 10stgah malam gitu la...hehehee...

so berbalik pada penipuan kitorang ni...mcm2 onar telah kitorang buat....
mangsa nyer kak mona n cik aiy la....
diorang r yang xsabar2 nak g amik abg ipar aku tu....
mak juga x ketinggalan kena kelengtong ngan kitorang...
akhir bila tiba dirumah semua senyum dalam kebenggangan....
mana xnyer...
actually kitorang balik naek kete...bkn nyer naek bas...
mak lak macam bese la kan.....
"aku dah agak dah"
our sibling memang kalo nak balik suke tipu2....
nak happening la konon....
heheehe...


p/s : pada yg dah kena tipu tu,mintak maaf yer....
hanya sekadar suka suki sahaja lor...hehehee.....

No comments: