Welcome

Monday, June 7, 2010

how i plan my life until the end of my life....

lain je bunyi nyer tajuk kali ni kan...
huhuhuhu....
ari ni aku mula terpikir tau....
yela,yg dalam derama (drama) tu....
ade la kwn mase kecik2 last2 jadi pasangan sehidup semati...
actually,aku juz nak menduga betul ke perasaan cinta ni...
yela kan.....
kalo ikut dari gambar ni...
  1. tawan mace kecik2....
  2. belaja2 then berjaye came2.....
  3. pastu idup da mula stabil,kawen lak...mula la idup bersama2....
  4. pastu ade baby lak...hehehe....
  5. then,ade family yg bahagia,huhuhu...
  6. anak da besar,ank pun berjaye sama cam kitorang...
  7. and,still ade perasaan cinta antara pasangan hingga ku tua....

itulah yg aku inginkan tpi tercapai kah????dengan keadaan aku sekarang....1 lagi kenyataan...ade ke kwn sekolah aku nak kawen ngan aku????hahahahaa....xmalu nyer daku ini....aku mula berfikir kemana arah ku selepas ini....yela kan,ketentuan allah mana kita nak tau kan.....tapi boleh kah aku jadi seperti gambar di atas??? hidup bahagia hingga ke tua,dalam semua aspek...alwayz i thing,thing, & thing.....but no solution... so how to solve the problem??? hahaha... aku pun xtau.... berdoa agar hidup sentiasa bahagia n gembira selalu....

♥♥♥♥♥

No comments: