Thursday, October 27, 2011

tepuk dada tanya iman....

aku pelik dan sekarang aku wat-wat berani tulis kat fb pasal ni...
ini komen rakan2 aku....
apa komen anda???
sebab dah banyak kali aku dengar cerita pompuan wat gini..xmalu kah mereka???


Perlu ke kalo kita nak dia jadi pakwe kita sampai kene kata kita dah terlanjur??
hurm,sanggup memalukan maruah sendiri...manusia..manusia..
xmalu sungguh...
 ·  · about an hour ago near Kuala Lumpur

    • Puteri Izyan die nk ckp trlnjur mncintai dirinya kott,,,hahah
      about an hour ago ·  ·  2 people

    • Khairul Nizam cinta lebih ke duniawi bebranding ukhrawi memang mcm 2.. Dunia Akhir Zaman ..
      about an hour ago ·  ·  1 person

    • Shahir Hir Ibarat membuka pekung di dada..
      about an hour ago ·  ·  1 person

    • Muhd Rashid Perlu ke kalo kita nak dia jadi pakwe kita sampai kene kata kita dah terlanjur??
      hurm,sanggup memalukan maruah sendiri...manusia..manusia..
      xmalu sungguh...

      about an hour ago ·  ·  3 people

    • Maziah Zainudin untuk dicintai tak perlu sampai cakap mcm tu...tu memalukan dirisendiri namanya....cinta perlukan keikhlasan dan ketulusan... tak perlu menjatuhkan maruah diri sendiri...jika ditakdirkan dia jodoh kita... tak perlu kita mengaibkan diri......... believe ur self...
      about an hour ago ·  ·  2 people

    • Maziah Zainudin untuk dicintai..tidak perlu smapi cakap mcm tu.... tu namanya memalukan diri sendiri... menyintai seseorang perlu keikhlasan... bukan menjatuhkan maruah sendiri....
      about an hour ago ·  ·  1 person

    • Cik Yaya Zainudin Puteri Izyan:mmungkin la kot terlanjur mencintai mu..hehehe
      Khairul Nizam:bukan pe dah bnyak kali dengar cerita kawan2 kisah mcm nie..malu la...
      Shahir Hir:pe maksud nyer??
      Maziah Zainudin:hari ni aku dengaq lagi cerita jenis2 terlanjur coz sebab berebut laki..malu dgn jantina sendiri..

      about an hour ago · 

    • Khairul Nizam seperti yg aku katakan C.I.N.T.A ada 4 perkara
      1= cinta Kepada ALLAH
      2= cINTA kEPADA rASUL
      3= cINTA kEPADA iBUbAPA
      4= cINTA kEPADA dIRI sENDRI
      5=Barulah cinta pada pasangan
      Tengoklah dunia skrg perkara ke-5 yg jd no 1 itulah ada yg sanggup mati demi kekasih, tergadai body demi kekasih, tidak bercinta atas landasan yg betol yg dituntut syarak

      about an hour ago ·  ·  1 person

    • Shahir Hir Bgtau keaiban diri kat org..
      about an hour ago · 

    • Cik Yaya Zainudin Khairul Nizam:semoga di jauh kan la....thnx atas share di atas...
      Shahir Hir: owh yeke???soheh dah pandai ber peribahasa la skrg..

      about an hour ago ·  ·  1 person

    • Shahir Hir Hehehehe besa jer..ahak!
      about an hour ago · 

    • Cik Yaya Zainudin Shahir Hir:sejak dah pandai tiru dp org ni....dah pandai ye sekarang
      about an hour ago · 

    • Shahir Hir Hahaha jgn le ckp tiru..mlu le tman..huhuhu
      about an hour ago ·  ·  1 person

    • Cik Yaya Zainudin eleleh malu lak die...
      54 minutes ago · 

    • Shahir Hir Hahahaha
      33 minutes ago · 

No comments: