Welcome

Wednesday, April 13, 2011

oh OMEGA...

hai semua...
hari nie rasa free sikit...all my bos g sarawak....
perasmian batang lupar..so aku yang kena tinggal di office dengan rasa gembira nya rasa free sikit...
hahaha...like..like..like...
ok hari nie kan...
tanggal 13 april 2011 (besday en lokman tu hari nie)
aku dengan berani nyer pagi2 datang office wat air susu OMEGA TU...
putih nyer susu...
aku buat2 berani la minum kan..maklum la nak kurang kan kolestrol....
must try..must try..must try....
(maklum la aku ni xminum pure susu...xlalu..xsedap...)
hehehehe...caya la nadia hakimah...
bila nak meneguk buat kali petama.....
tiba2....
wuueeekkkkkk.....wuueeekkkkkk.....wuueeekkkkkk.....
muntah lagi....muntah...hahahahahaa....terbaik....
sangat membazir la ini budak..
pabila melihat air di mug rasa cam membazir la plak kalo x abiz kan...
ade rasa kesal,malang nyer tekak masih xleh terima minuman yang bernama SUSU or MILK ni...
then aku amik sesudu milo....
bancuh la dengan susu tersebut...baru la ade rasa sikit...
yummy...yummy...yummy....
pada
wweeeekkkkk...wwweeekkkk....
tadi kan.....
semoga kolesterol berkurangan...walau pun aku xtau kolestrol aku ni tinggi ke x...hehehehe....
sekian terima kasih...
cerita untuk hari nie..hehehehe....



No comments: