Welcome

Thursday, January 13, 2011

12 January 2011

so....
12 januari 2011...
heheeehe..sedia maklum aku sangat suka makan kenny rogers roasters...
elok lak semalam ade promosi...
kihkihkih...
peluang terbaik untuk aku nie
kakak aku email kan bende kat atas tu kat aku....
khabar nya emel tu dari abg ipar aku yg antar...
memandangkan semalam..kakak aku pakai baju merah
lucky la konon
so,die pun ajak la aku g makan..bagi aku pulak rezeki jangan di tolak...
so
makanan feveret tu....bkn senang tau,dapat free 1 set lagi..
hehehehe..
then,aku pun sebar2kan la berita ini kat semua orang....
antara diorang lucky or x...itu depend la..yg pasti aku lucky dapat makan coz
semalam kakak aku pakai baju merah,,,
aku je..
tibe-tibe pakai baju kaler pink..
[pink pun sedara sepapat merah jugak...hehehe]
sekurang nyer pas keje dapat gak g makan kat the mines shopping complex...
waktu lunch ramai orang...
so,g jela pas keje..tu pun tengah makan ade ramai yang berpusu-pusu datang...
xsempat nak amik gambo...coz aku makan kat tepi tasek...bukan makan kat dalam....

set yang enak....

sangat mengenyangkan...

♥   ♥  ♥

No comments: