Friday, October 29, 2010

oh, ibu jari.....

happy friday.....
~lalalalla~
kaki...kaki...kaki...
yes, hari ni nak cakap pasal kaki...
tapi jari kaki....
ibu jari kaki...

actually on 14 oct 2010,aku baru pas jatuh bilik air...
perh, mula2 jatuh tu bese jela kan...maklum la xterasa....
tapi baju kurung aku dah basah...hari tu jugak aku EL....
xdapat gi keje kot...hehehehe....
pas aku jatuh tu xdela sampai xleh bagun...aku jalan jugak tapi ibu jari aku dah
mula bengkak and sakit berdenyut-denyut....
hhhmmmmm.....sakit weyh....
pastu 18 oct 2010 aku kene g kursus induksi umum.kene pakai kasut sarung....
mak ai sakit giler...jalan pun slow jer...
aku pun xtau la ade org perasan ke x aku jalan compang camping....
(si capikkkkkkk)
masa jalan tu rasa malu gler...
bile jalan jer aku lebih suke dok belakang coz aku xnak kawan2 aku lambat
di sebab kan aku jalan lambat....
sebab tu sepanjang kursus aku selalu kene tinggal di belakang...hehehe....
masalah sekang lak,ibu jari aku ni x boleh nak bengkok kan...kalo sembahyang...
ya allah sakit betul jari aku mase sujud....
pe la dugaan allah kasi kat aku ni....
pape pun hope my luvly ibu jari sehat copek yer....
cian tuan kamooo ni....
♥ ♥ ♥

No comments: