Welcome

Wednesday, October 27, 2010

MEJA bSELERAK TABAK.....

seminggu meninggal kan meja ku ini amat lah merindu kan...
hehehehe....sejujur nyer...
ini la 1st tyme aku mula rase teringat jer meja aku ni....
meja aku ni xbeso...
tapi aku suka dok meja ni...
sebab banyak2 tempat meja aku ni jer yang paling sejuk kat office nie.....
wahai pujaan hati ku...aku akan sentiasa kemas kamu jer.....
ptg nnt aku kemas ko k.....
semalam xsempat la...
sampai kan aku xtau da balik....hehehehe.....
1st tyme aku x alert masa balik...hehehhe.....
sayang meja.....

sebelum gi kursus gini la meja aku....banyak kertas...


selepas balik kursus,ceria la sikit meja ni...hehehe.....


background komputer selepas kursus...hehehe...inspirasi nie.....


tapi meja ni tetap xkemas sangat......tuan die xlarat nk kemas gamaknyer....


sayang ko meja.....


No comments: