Welcome

Friday, October 15, 2010

dia BUKAN aku

sekadar mencoret sesaje....
aku bkn nk kate pape pun....
xla kan....
aku x suka org kata kat aku padahal benda ni x btul pun....
aku jugak xsuka bila ada org wat salah kat aku,
pastu dia lak lebih2 xmau layan aku n buat lagi truk kat aku...
(weyh,ko wat salah,xyah r tnjuk bgus sangat)
nape la...aku tau ko memg baik...
tapi nape ko mcm s**l je ha????
ko ingat ko perfect sangat ke???
hello,takat lebih sikit dari org sekeliling ko 2 xyah la ko nk sombong sangat...
ishk,geram aku.....
itu jerk....aku nk ckp....
pape pun....aku cuba untuk jadi better than yesterday,,,
bcoz, i noe....coz aku adalah aku...
aku mara jap jer....bkn mcm org tu...suka tnjuk mcm bagus....
tapi kenyataan nya....tak la pun......
subahanallah....
insaf lah wahai kamu.....


No comments: