Welcome

Tuesday, September 27, 2011

wahai kamu...


wahai hamba allah...
aku xpernah sakit kan hati ko..aku xpenah ganggu hidup ko...
tapi kenapa ko x leyh tgk aku bahagia sikit....
aku baru nak mula kan hidup baru,,,,
aku baru nak kembali kepada allah..tapi kenapa begini kesudahannya...
allah jadikan kita dengan aib kita sendiri...
kita harus simpan aib kita sebaik mungkin..
kenapa masih kita nak war-war kan aib orang lain....
jangan terlalu taksub dengan duniawi...
aku xkisah apa pun kau nak buat...
tapi aku mohon dengan rasa rendah hati wahai hamba allah...
jangan aib kan orang yang aku sayang....
jangan hilangkan kepercayaan tu kat orang yang aku sayang....
andai kau perlu kan apa2 untuk diri kau...
jangan sampai kau jatuh kan maruah orang yang aku sayang...
aku bermohon pada mu wahai hamba alllah...
aku sanggup lupa kan dia asalkan kau simpan aib dia.....
tolong jaga aib die....
aku merayu sangat2...
ya allah kau lembut kan hati hambamu itu....
aminnn....

No comments: