Welcome

Monday, May 16, 2011

jalan2 buang masa ke melaka.....

lama x update blog..
lama jugak xleh sign in blog...
bila aku busy xsempat nak login blog...
bila aku x busy blog pulak xleh bukak....huhuhuhu....
time blog xleh bukak banyak benda nak tulis pasal itu, pasal ini...macam2 la....
tapi sekarang sume dah lupa...maklum la semakin hari  semakin tua...semakin lupa...
hari nie nak share aku g jalan2 kat melaka....walaupun xplan tapi berjaya jugak tanpa sesat...huhuhu...
actually g melaka tu nak ambik kakak aku dari umah mentua dia...dalam keadaan kaki yang sakit
(aku terseliuh) aku jalan jugak....
aku bab jalan2 ni semangat sikit..tapi kadang2 aku malas jugak...hehehe...
pape pun happy la dapat jalan2 p melaka walaupun menara taming sari xdapat naik..huhuhuh..
tq doc...
tq coz nak jugak tlg drive ke melaka.....

camera man yg suka snap gambar candid....jahat2x...

sempat ambik gambar jer...bila sampai turn tiba2 rosak lak...manyak suwey maaaa....

model x bertauliah..hehehee.....kaki berbalut pun sanggup turun bawah ambik gambar...

sangat pedih kaki coz atas kapal tu kalo panas kayu kapal tu rasa cam besi panas,,,huhhu

bila time gambar aku jer mesti xcantik..not fair.....

gambar die jer mesti jadi cantik..seb bek aku nie pandai tangkap gambo...

konon2 nyer tu menghayati sejarah la tue...

bajet kuat si gemuk tue...

konon2 sweet la tue...cehhhh......

penat nie jalan jauh....hahahahaa.....buat2 sweet...
padahal penat gilerrr...

kereta api dahulu kala.....
(macam mana la ter snap gambo nie tah)

bukan menghayati...cuma just nak berteduh jer..panas sangat...
pape pun best sangat jalan2 buang masa....
bersyukur sangat sebab x sesat....
and kitorang berjaya ke alor gajah tanpa xpayah masuk tol....
ingat xtau jalan nak masuk tol balik..tapi memandangkan jumpa jalan x jadi la masuk tol...
hehehehe...
kitorang cuma sesat masa nak g amik kakak aku jer..
hehehehe....
happy and fun....


No comments: