Thursday, April 15, 2010

On HeR sPeCiAl DaY..


On 20 March 2010
sorang lagi kakak aku kawen....
hehehe...
dah jodoh kan...
why i say, ''on her special day"
hhhmmmm...
coz pade tarikh keramat tu merupakan
birthday die yg ke 24 taun,pada masa yg sama b'gelar isteri kepada jejaka dari negeri melaka
heheheheehe...
itu lah jodoh yg dah Allah tentukan..
kalo xsilap aku diorang ni kenal dah lama, sejak belajar kat Politeknik lagi..
diorang bukan satu poli k...
begitu lah kuasa Allah, yg memang mengagumkan
si isteri poli perlis, si suami poli sarawak
pandai diorang jage their relationship
pape pun, ALLAH tu maha kuasa...
hehehheehe...kalo nk tau cerita lebih lanjut pasal hal diorang ni kene la tny tuan punyer badan
sufamiracles
boleh la jawab hal percintaan diorang sampai ke jinjang pelamin...
aku ni bukan tau sangat pun
cume kagum jer...
lama dah diorang kawan...
sejak aku sekolah menengah lagi...
hehehe...
pape pun
kpd uda: SeLaMaT pEnGaNTiN bArU
&
SElAmAt HaRi LaHiR kE 24

kakak2ku & anak2ku...

kawan2 ku yg turut hadir

ni mase kenuri kat umah pengantin pompuan

sisipan photo with mummy n ameen

ni gambar mase knuri kat umah lelaki, aku pengapit tue...
still with ameen


pengantin wif family abg chik
(my brother)

Do you thing my brother in law is good-looking???


my sis look so nice...

lots of love,

sutera ('_')

No comments: