Wednesday, April 28, 2010

Kotor NyEr AkU.....



Minggu ni aku x sihat tau....
ni bermula bila aku balik kampung la, mana x nyer...
hari jumaat ari tu aku balik kampung...dengan tujuan nak amik ujian....
pas balik aku ikut kakak aku antar nenek ke kampung.......
dalam 3,4 jam kitorang balik la...pastu ke tesco lak....
hhhmmmm....
malam tu mase nak tido tekak aku dah mula sakit dah...perit nyer....
pagi esok nyer mula la selesema then demam....
nak di jadi kan cerita...
aku jadi selesema yang agak teruk la jugak...
hehehe...
yang menjadi kan aku kata kotor tu bkn ape...yela....
selesema membuat kan aku jadi xselesa..rasa cam kotor sangat2....
di tambah dengan aku x bape yakin dengan penampilan...maybe org lain kalo selesema xrase pape pun...
tapi aku memang bagai terkena impak yang mendalam...
kotor...kotor,...kotor...
coretan dari budak mengade-ngade...
hehehe....


Lots of love,
sutera ('_')




No comments: