Welcome

Monday, October 1, 2018

SATU RM10.00 - LIMA RM25.00


Weekend hari tu sebab terlalu bosan di rumah.
kami keluar ke AEON Cheras Selatan hanya semata-mata nak tengok cerita PASKAL
movie ni bagi aku best la sebab jarang cerita melayu nampak real tan tetiba pas habis je cerita tu aku 
pun cakap la kat shujin 

" walaupun my dad not PASKAL team, but im glad be a soldier's daughter "

but, bukan aku nak review pasal cerita paskal ni. aku nak citer pasal aku ke POPULAR BOOK STORE dekat situ. dekat situ tengah ada sale... dia nak clear kan stok-stok yang lama. aku ni pulak kalau ke kedai buku kalo sejam x sah. kadang-kadang x beli pun tapi suka tengok buku-buku tersusun.



so nak di jadikan cerita aku dengan secara tak sengaja terbekenan dekat dua buah buku ni. datu tajuk dia WHITE GHOST GIRLS satu lagi IN DARK NESS. Harga plak x mahal rm10.00 jer. selalu mahal jugak buku-buku ni. tapi dah lama-lama belek tengok  dia tulus buy 1 @ rm10.00, buy 5 and above rm5.00 each. kalau korang jadi aku pun sah-sah la beli lebih pada tu kan.

mengikut pengiraan aku :

'' beli dua naskah buku RM20.00
Beli lima naskah buku RM25.00 ''


So better aku aku beli lima naskah kan. so baru lah rasa berbaloi-baloi walaupun di sindir oleh my little sister kata nya takut sempat baca dua nashkah buku je tahun ni. Nampak sangat kutuk aku.





so sesiapa yang rasa nak beli buku boleh la ke bookstore tersebut di :


Lot F05
Firsr Floor
Kompleks membeli Belah AEON Cheras Selatan
Lebuh Tun Hussein Onn
43200, Balakong, Selangor





2 comments:

Abam Kie said...

selamat membaca. masa study di UM dulu memang la rajin membaca kerana keperluan kursus. Bila dah bekerja x sempat baca buku cerita. Cuma baca akhbar n majalah je. Done follow back..

Yaya Nadya said...

betul tu, dulu masa kat U memang rajin membaca..sebab nak cari banyak perkataan dan juga info untuk siapkan thesis. lama-lama makin terkubur. harap boleh terap kan balik hobi membaca ni.