Welcome

Tuesday, September 21, 2010

MUHAMMAD AIMAN HAIKAL

entry ini di tulis bagi meraikan kedatangan ahli baru dalam family aku...
- MUHAMMAD AIMAN HAIKAL -
diharap dengan kedatangan aiman akan meriahkan lagi family kami...
ucapan tahniah juga ku ucapkan kpd kakak ku kerna selamat melahir kan baby seberat 3.3kg pada 12 september yg lalu....
xlupa juga pada
HAZIQ ZIKRI yg berusia 1 TAHUN 5 BULAN
kerna nama pilihan nyer menjadi pilihan mama aiman.

ok bacK to the story,camne nama aiman di beri......
actually,kakak aku xtau nk buh nama ape....
pastu,di suatu pagi yg lalu,anak sedara aku yg berusia setahun lebih dengan tibe2 jer panggil baby tersebut (aiman haikal) tu AIMAN....so my mother suh kakak aku buh nama aiman...
mana nak tau kot2 ada hikmah nama tu...hehehe
yang memeranjatkan aku mcm mn kiki leh tiba2 panggil baby tu AIMAN sedangkan semalaman die tido bangun2 je kejut baby tu dengan panggilan
"AIMANNNN..........."


P/S :muhammad haziq zikri (KIKI) memang suka kejut orang pagi2...so no wonder la tibe2 die bangun terus
kejut baby tu...aku pun selalu kiki kejut bangun pagi2..hehehe....







No comments: