Welcome

Thursday, July 21, 2011

semalam di floria 2011

hari nie jari menari² nak menulis...
dah lama x menulis dalam blog nie...
kerja di office bukan main lagi..tapi kadang² free jer..sj malas nak tulis...
hari ni nak citer jalan2 yer...baru² nie aku g jugak la pesta floria walaupun pada waktu malam..
pesta floria nie buka dari 10pg sampai la 10mlm...
kerana kekangan masa aku pun g la waktu malam..
dan aku rasa better g waktu malam pada waktu siang kot...
malam lebih cantik coz bnyak lampu2..bot2 berhias...lebih cantik dan membuat aku terpegun
adalah bunga api...firework bak kate org putih...
kebesaran allah yang telah menciptakan keindahan ni sangat mempesonakan hati aku nie...
tapi tula kan..kejap je yang sempat nak pergi....
walaupun kalau nak tengok bunga api leh nampak dari rumah jer....
tapi lagi best kot tengok kat sane...
aku ke sana saje suka2 walau pun sekuntum bunga pun aku xdapat kan...
nasib baik ada amin yang baik hati teman kan aku ke sana..kalo x memang aku xpi la...
tapi apakan daya...p pesta bunga xdapat bunga..dalam hati...ala amin gentle man la sikit..
beli la sekuntum bunga rose tu kat aku...tapi kata hati aku ni amin wat derk je....
sepanjang jalan orang pegang bunga rose....
alahai jelez nyer aku..nak jugak pegang bunga rose....
hehehehehe......
tapi itulah kehidupan..xpenah rasa cukup....
sepatut nya aku bersyukur coz dia nak jugak teman aku walaupun dia xminat...
beribu kali...berjuta alasan aku bagi untuk suruh dia teman aku....
kau la teman..kau lah sahabat hingga ke akhir zaman....kalo lebih baik suami lah....hahahaha....
senda pagi..jangan ambik hati...heheheh...
bunga nie memang wangi k.....saya suka

saya sangat suka tengok bunga ni di pamerkan..macam di awangan pulak...

hehehehe...walaupun jauh...pipi yang tembam tetap kelihatan

hiasan dari turki kot...lost memory.....

tutup pipi tembam...tutup...tutup.......

biase je gambar nie..tapi ok what....

wah gemuk nyer saya...mari kita berdiet yer kawan2....

made in thailand.....

pelamin...pelamin.....bunga hidup...suka dan wangi....

bila dah penat....ini lah rope nyer....owner kereta sama tinggi yer ngan kereta die..
dasar pendek...


No comments: