Wednesday, April 28, 2010

Kotor NyEr AkU.....



Minggu ni aku x sihat tau....
ni bermula bila aku balik kampung la, mana x nyer...
hari jumaat ari tu aku balik kampung...dengan tujuan nak amik ujian....
pas balik aku ikut kakak aku antar nenek ke kampung.......
dalam 3,4 jam kitorang balik la...pastu ke tesco lak....
hhhmmmm....
malam tu mase nak tido tekak aku dah mula sakit dah...perit nyer....
pagi esok nyer mula la selesema then demam....
nak di jadi kan cerita...
aku jadi selesema yang agak teruk la jugak...
hehehe...
yang menjadi kan aku kata kotor tu bkn ape...yela....
selesema membuat kan aku jadi xselesa..rasa cam kotor sangat2....
di tambah dengan aku x bape yakin dengan penampilan...maybe org lain kalo selesema xrase pape pun...
tapi aku memang bagai terkena impak yang mendalam...
kotor...kotor,...kotor...
coretan dari budak mengade-ngade...
hehehe....


Lots of love,
sutera ('_')




Friday, April 16, 2010

TrOuBlE iS A fRiEnD

Artis : Lenka

Trouble will find you
No matter where you goOh,
ohNo matter if you're fast
No matter if you're slow
Oh, ohThe eye of the storm
Wanna cry in the mornOh,
ohYou're fine for a while
But you startTo lose control
He's there in the dark
He's there in my heart
He waits in the wings
He's gotta play a part
Trouble is a friendYeah
TroubleIs a friend of mine
AhhTrouble is a friend
But trouble is a foe
Oh, oh
And no matter
What i feed him
He always seems to grow
Oh, oh
He sees what i seeAnd he knows
What i know
Oh, oh
So don't forgetAs you ease
On down my road
He's there in the dark
He's there in my heart
He waits in the wings
He's gotta play a part
Trouble is a friend
Yeah
Trouble
Is a friend of mine
So don't be alarmedIf he takes you
By the armI roll down the window
I'm a suckerFor his charm
Trouble is a friend
Yeah
TroubleIs a friend of mineAhh
How i hate the way
He makes me feel
And how i try
To make him leave
I tryOh,
oh, i tryBut he's
There in the dark
He's there in my heart
He waits in the wings
He's gotta play a part
Trouble is a friend
Yeah
TroubleIs a friend of mine
So don't be alarmed
If he takes you
By the armI roll down the window
I'm a sucker
For his charm
Trouble is a friend
Yeah
Trouble
Is a friend of mine
AhhOohAhhOoh
Lots of love,
SuTeRa ('_')

Thursday, April 15, 2010

On HeR sPeCiAl DaY..


On 20 March 2010
sorang lagi kakak aku kawen....
hehehe...
dah jodoh kan...
why i say, ''on her special day"
hhhmmmm...
coz pade tarikh keramat tu merupakan
birthday die yg ke 24 taun,pada masa yg sama b'gelar isteri kepada jejaka dari negeri melaka
heheheheehe...
itu lah jodoh yg dah Allah tentukan..
kalo xsilap aku diorang ni kenal dah lama, sejak belajar kat Politeknik lagi..
diorang bukan satu poli k...
begitu lah kuasa Allah, yg memang mengagumkan
si isteri poli perlis, si suami poli sarawak
pandai diorang jage their relationship
pape pun, ALLAH tu maha kuasa...
hehehheehe...kalo nk tau cerita lebih lanjut pasal hal diorang ni kene la tny tuan punyer badan
sufamiracles
boleh la jawab hal percintaan diorang sampai ke jinjang pelamin...
aku ni bukan tau sangat pun
cume kagum jer...
lama dah diorang kawan...
sejak aku sekolah menengah lagi...
hehehe...
pape pun
kpd uda: SeLaMaT pEnGaNTiN bArU
&
SElAmAt HaRi LaHiR kE 24

kakak2ku & anak2ku...

kawan2 ku yg turut hadir

ni mase kenuri kat umah pengantin pompuan

sisipan photo with mummy n ameen

ni gambar mase knuri kat umah lelaki, aku pengapit tue...
still with ameen


pengantin wif family abg chik
(my brother)

Do you thing my brother in law is good-looking???


my sis look so nice...

lots of love,

sutera ('_')

mahu PeMbAhArUan....

kepada rakan2 blog ku yg di kasihi....
sutera kasih telah di tukar kepada ( sutera kaseh)
to all my follow friends....
add me k...
itu pun kalo ade yg masih ingin mengikuti cerita ku ini...
semoga blog yg baru ini dapat berkongsi bersama-sama rakan2 sekelian...

lots of love,
sutera ('_')